1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

1.27 client lazım .. !


  1. Narqotic

    Narqotic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T
    1.27 client lazım .. ! Acele arkadaşLar yardımlarınız için TeşekkürlEr
     
  2. madvampir

    madvampir Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen arkadaslar hemen banada lazım yardım pls hıc bıyeede yok Sad


    server:mars name:the_sultan lvl 48 :lol::D
     
  3. EnDZoNe

    EnDZoNe   rank8

    Kayıt:
    11 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.708
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    (_;_)ingen
    siz oyundamısınız su anda ? bi çıksanıza hehe :lolmuch: girmeyi deniyin sonra :lolmuch:
     
  4. madvampir

    madvampir Yeni üye rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyuna gırılıyoo :):):)
     
  5. xellez

    xellez Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    update yatım ama oyuna gimiyo 1.27 mi çıktı yoksa
     
  6. Erdisinger

    Erdisinger Yeni üye rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    anlamıom yaa ni :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! ye ikidebi yeni client bulmaya çalışıoz yavv detective :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! Embarassed Embarassed Embarassed
     
  7. xellez

    xellez Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    1.27 clienti nerden bulcez